time's been replaced by a countdown?

Rubriken på inlägget. Den meningen har jag använt många gånger. Jag började använda den efter att jag och Johanna hade varit ute med reklamen en gång. Sen spred det sig som en löpeld. Trendsättaren här då va!
Haha. Nej men anledningen till att jag drar upp det är att det idag är 55 dagar kvar till Dortmund. Jag börjar alltid räkna 55 dagar innan. Även om det faktiskt inte är säkert att jag ska dit. Jag hoppas att det blir så, jag vill och det lutar nog åt det. Jag rä grym på att övertala. Haha. Jag vill ju bevisa att jag klarar mig. Jag lovar, tyskan kommer flöda och franska skillzZen ska övas upp inför Paris. Ni kommer bli bländade av min kunskap. Haha. Jag tror inte det kanske. Eftersom jag är rädd för att prata tyska (tänk om jag säger fel) och franska kan jag verkligen NOLL. Väldigt värdelöst språk måste jag säga. Det låter snobbigt. Snobbigts om fan. Kärlekens språk my ass. Men ni ska bara veta vad jag längtar till sommaren! Jag har aldrig varit en sommar människa utan gillar mer när man känner hur det blir varmt ute. Våren, som nu. Jag blir bara så sjukt glad och låter vädret påverka mig jättemycket. Jag kan sitta på bussen med musik i öronen och när solen liksom sticker tills ådär så får jag världens flin på läpparna. Jag vet inte varför, men det känns så sjukt bra! Det kan vara en anledning till att jag inte har fixat till mitt hår på hela veckan. Jag gillar att gå den väldigt korta vägen från bussen till skolan och känna att det blåser en varm vind genom (lös)håret. Nej. Sommaren kom fort! Jag kan knappt vänta efter att få springa omkring skabbig på en gräsplätt någonstans i Dortmund med folk som betyder mycket för mig. Att langa sunk kan få dig att må bra också.

55 (i hope)
Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: dondores

"Time's been replaced by a countdown" är ju med i live every second så vf skulle man tagit det från dig? :> (omg det låter värsta bitching när man läser det, men menar det bara som en vanlig fråga! ;))

2008-04-23 @ 07:39:51
URL: http://dondores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0