Dagens 8/8

Okej. Så detta blir den första "dagens". Jag ska försöka göra sånna här så ofta jag kan, vill och orkar. Denna är ifrån igår.

Dagens låt: Just dance - Lady Gaga ft. Colby O'Donis
Dagens frisyr: Fluffigt (yes, the fluff is back!) med två rosetter från glitter och Paris i.
Dagens smink: Svart kajal och mascara. Turkost runt om.
Dagens klädsel: Höga svarta byxor från Paris, turkost linne från Gina tricot och gladiatorsandaler
Dagens händelse: Var i stan med Emil, Kajsa, Becza och Gustaf, sen drog jag och brudarna hem till mig.
Dagens planer: Att inte köpa så mycket i stan. Hahaha.
Dagens vill ha: Hahaha.
Dagens saknad: Människorna från Dortmund.
Dagens drog: Ben and Jerrys?
Dagens tråkigaste: Att man inte alltid får den kakan man vill ha. Haha. If you know what i mean Beczor?
Dagens finaste: Kajsas drop dead tröja som matchade med mitt nagellack.
Dagens måste: Lära mig att det går att åka till stan utan att köpa något.
Dagens dricka: Apelsin mer.
Dagens köp: Linne från Carlings, mössa från indiska, byxor och linne från weekdays/cheap monday. 
Dagens mat: Tacobuffé, Tokio Hotel pasta och glass.
Dagens kärlek: Mina vänner.
Dagens mående: Bra!



Kommentarer
Postat av: Essi

Oh, smart! Det är intressant läsning :) (Tycker iaf jag 8))

2008-08-09 @ 17:30:50
URL: http://blacksunshine.blogg.se/
Postat av: fija*

Var du oxå på TH konserten i Dortmund?(:

2009-07-10 @ 08:01:37
URL: http://sofura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0