Hoch soll sie leben!

Idag ska jag dra iväg till Kajsan för att det är hennes födelsedag! Mycket trevligt.. Dessutom får jag träffa alla mysiga människor igen! Det var ju ett tag sen. Sist jag träffade Kajsa var på midsommarafton, you see my point?
Förresten är det inte så lång tid kvar tills skolan börjar, vilket känns väldigt okej med mig. Jag har inte träffat många ur klassen under lovet och varit borta en hel del så att få dra igånga llt igen känns helt okej. Jag inser att jag nog kommer få äta upp det där några veckor in på terminen när man sitter med tre ton läxor, men å andra sidan så finns ju fortfarande ensemblelektionerna kvar + att jag nu ska få börja läsa tyska. Fatta vad jag har längtat efter att få göra det igen!
Jo, dessutom så har jag äntligen börjat skriva låttexter igen, men de som har kommit ur mig nu det senaste får nästan vänta till trean med att spelas annars kommer det nog bli ett pris utsatt på mitt huvud om man säger så.. Hehehe. Iaf av vissa. Och ja, som ni såg igår så går det framåt med min FF igen! Jag och Essi snackade så sjukt mycket om våra fanfics så att det bara sprutade ur oss. Allt från jag älskar dig till hello kitty trosor. Jag hoppas ni kommer att älska det för jag vill skriva ner det! Fast man märker att jag har vuxit lite med tanke på vad jag kommer skriva om.. Hehehe.

Naja. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire att börja fixa sig, eller nått. Hahaha. Men jaja!
Poppen und Knutschen
Joss


Btw! Laddade ner TRL och jag såg Rebecka! You go girl! Bill var snygggggggg, Tom var bling, Georg blev mobbad och Gustav sa ingenting, dvs precis som det brukar! Men det är det vi älskar med dom (yyy)

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

hoho gustav sa att han använda cyklen överallt >: D

2008-08-06 @ 20:19:00
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Essi

haha. jag tänkte på det. Att det märktes att du skrev efter att vi varit med varandra och pratat 8D hehehe.

btw, ska jag läsa det du skrivit också! men jag är helt slut efter kaos på jobbet, så det får väl bli imorgon istället :/

Och jag håller med om det där med TRL... alltså, ja. allt du sa om det! haha 8D

2008-08-06 @ 22:38:46
URL: http://blacksunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0