Ich werd' mich selber küssen!

Okeeej. Dagens andra inlägg. Jag och Essi har duschat oss och är nu klara att krypa till kojs. Imorgon blir det som sagt stora staden och det ska bli trevligt. Jag ska försöka ta lite kort på oss. Jag/vi har faktiskt varit ganska bra på det dessa dagar, iaf om man jämför mot vad vi brukar. Haha..
Sen måste jag säga att jag är stolt! Jag bara ger och ger av mig själv. Jag undrar hur det kommer sig att jag blev såhär fantastisk? Jag hittar ett band och istället för att vara cool och tänka att det är "mitt" band, ingen annan ska lyssna på dom så delar jag med mig! Jag tänker på bandets bästa. Fräulein Wunder borde tacka mig. Jag är helt enkelt en hjälta, en underbar människa, nej bättre än en människa, en ängel. Ni älskar mig, jag vet det. heh.

Joo. Jag ska ju lägga upp mina ff's här också. Jag har skrivit mer på "ich glaub' an dich", dvs fortsättningen på min julkalender. Det ni! Men jag har funderat på att lägga ut dom på ett forum också som kära Essi gör. Det är så trevligt med kommentarer, eller hur? Hehe.
Godnattski!
Poppen und Knutschen
Joss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa lägg upp ff's här de ska bli ett stort nöje å läsa :DD

2008-08-04 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0