i'm to sexy for my car.

Hahahahaha. Åh guuuud. Det är sjukt vad folk kan.. Hmm... Påverka dig? Naja.
Jag måste nog helt ärligt säga av egen erfarenhet att det där med att killar tänker mer på sex än tjejer nog inte stämmer, nej nej. Killar, ni har fått konkurrens!
Naja. Idag har jag mest dragit omkring och slappat gärnet. Lekt lite med mitt gamla sätt att sminka mig. Jo, tycker ni att jag var snyggare förr? Just wanna know. De på bilddagboken verkar tycka det iaf. Men helt ärligt så bryr jag mig inte. Jag trodde nog jag skulle det iaf.
Jag har iaf gjort denna videon, mest till Essis ära för hon ville ha en video med denna låten, men jag gillar också låten + Bill ihop så jag hade inget emot det! Enjoy!

Poppen und Knutschen
Joss



Okej. Denna bilden är klockren!


Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

jag tycker du är snygg hela tiden (:

jag älskar ditt hår nu, men det som du hade med de rosa var med snyggt.

2008-08-12 @ 01:34:04
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Bella

Asbra video ju! Snyggt jobbat ^^

2008-08-12 @ 04:22:54
Postat av: Essi

jag har redan sagt det här förut, men jag säger det igen; Han passar så sjukt bra till den låten. 8D

Och om du vill veta mitt favoritklipp så är det 1.07. Grr! 8D

2008-08-12 @ 17:16:34
URL: http://blacksunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0