together we run the show

Okeeej. Så. Hmmm.. Jag vet inte hur mycket man kan avslöja i en blogg, men liksom, vafan. Hahahahaha. Jag skrattar åt detta. Men helt enkelt så är det så att folk växer ifrån varandra och vad ska man göra åt det förutom att gå vidare? Vissa saker märker man bara att de sakta.. Dör? Jaja. I'll be fucking great så är det med det helt enkelt.

Lotta är här btw! Hon är mysig. Hahaha. Hon sitter och svarar på frågor som hennes läsare har fått ställa henne i hennes blogg och vet ni, om ni vill ställa mig frågor, go ahead, men jag känner att det inte är tillräckligt många som läser min blogg för att det ska bli något. eller? Men ja, om det blir ett visst antal frågor så lovar jag att jag ska svara på dom. Haha! Wannabe lottkott, men vafan. Hon kommer över det!
Vi har hyrt Sweeney Todd och köpt B&J's som vi ska hugga in på senare. JAg vill övertala Johanna att vi ska fota imorgon, men hon är tråkig och säger nej. Euw. Småsyskon. Haha.
Förresten! Jag har haft Run the show med Kat Deluna och Busta Rhymes på hjärnan nästan hela dagen! Det jobbiga är att jag bara kan en viss del. Kul? Njaaa. Får nog ta och fixa den till mitt iTunes senare. Det är så man botar låtar man har på hjärnan. Lyssnar på dom! Förresten så har Kat som sjunger den låten så sjukligt söta fräknar! Jag har alltid velat ha fräknar ända sedan jag var liten. Audrey Kitching har jättefina sommarfräknar som jag är avis på som faaaan. Hahaha. Men jag vet av erfarenhet att de som har fräknar inte brukar gilla dom och de som inte har det vill ha det. Stämmer det?

Poppen und Knutschen
Joss

I've got other plans today
Don't need permission anyway
'Cause here I'm standing after all
With my back against the wall
Against the wall

I put all the blame on you
'bout me in all that I went through
You don't give me any choice
Now I'm gonna make some noise
Make some noise

I feel so
Claustrophobic here
Watch out
Now you better disappear
You can't make me stay
I'll break away
Break away

I'm warning you, don't follow me
I won't miss you, can't you see
What you wanted it didn't work
Go on digging in the dirt
In the dirt

Cold sweat on your brow
Now you can hear me shout
The world is about to distruct
Now I'm gonna pull the plug
Pull the plug

I feel so
Claustrophobic here
Watch out
Now you better disappear
You can't make me stay
I'll break away
Break away

No more counting all your lies
No more waiting for your goodbye
It's too late
Much too late

You are like a bitter pill
That I had to take
Against my will

I feel so
Claustrophobic here
Watch out
Now you better disappear
You can't make me stay
I'll break away
Break away

I feel so
Claustrophobic here
Watch out
Now you better disappear
You can't make me stay
I'll break away

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill ställa en fråga! Handlar det där översta om mig/oss?

2008-08-13 @ 12:32:19
URL: http://checked.webs.com
Postat av: Lotta

ya kno you wanna be me! haha

2008-08-13 @ 19:15:29
Postat av: Essi

MUUUUCH too late! 8D

haha. var bara tvungen.

2008-08-14 @ 20:13:49
URL: http://blacksunshine.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag tycker vi kan få en fortsättning på FF:en nu. Myezz :D

2008-08-20 @ 23:51:01
URL: http://fuknbliss.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har också alltid velat ha fräknar. Ibland skrämmer det mig hur lika vi är. JOSS, SLUTA NU!

2008-08-21 @ 22:48:27
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Postat av: Helén

Vill du ha en fråga att besvara?

Hur får du upp ditt fluff?



Jag tkr att det ser så sjukt snyggt ut!

2008-08-22 @ 20:34:48
URL: http://easyblue.blogg.se/
Postat av: charlotte

ja, det stämmer. jag hatar mina fräknar :<

2008-08-24 @ 17:38:24
URL: http://unendlichkeit.blogg.se/
Postat av: itchibitchi :)

söt blogg :)

besök gärna min med !

2008-08-31 @ 23:48:40
URL: http://itchibitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0