Are you ready?

idag var jag på grafitti redaktionen för att prata om det jag ska skriva för dem om konserten och köandet. Ja allt sånt. Det ska faktiskt bli kul som attans att få göra det, jag ska få ett helt uppslag. Mums!

Jag vet inte hur många jag känner det är som läser min blogg men egentligen så vill jag skriva en massa skit här. Folk blir aldrig nöjda och det gör mig förbannad. Dessutom är många ganska korkade och inte tänker så mycket. Känns det som iaf. Mer än så tänker jag inte säga när det gäller detta ämne. Ni får tolka det hur ni vill.

Kollade på videos från konserten igår. Hoho. Tro mig när jag säger att jag är taggad. Also jag ger fan i vilket språk, för dom kommer hit och. tjaa. Jag vet inte, det känns bra och jag vill verkligen krama staketet, det känns som att det borde vara min tur nu på nått sätt. Det kan låta kaxigt, men detta är min chans. Jag har varit på tre konserter och aldrig hamnat inom det första staketet, det är nu det ska ändras. Jag vill krama det där jävla stålet och om jag får tag i det släpper jag fan inte. Nej.
Nu ska jag nog skriva lite mer motiveringar. Haha. Kan inte bestämma mig.
Dessutom så har vi prov imorgon. Teori i jympa. Pratade just med pappa. Han säger att jag ska gå dit och skriva iaf. Är seriöst rädd att sthlm ryker nu. Men dom kan inte ta det nu. Nu ska jag ju skriva för GP och allt. Nej. Dm får komma på ett annat straff. Skitkul att min lärare hatar mig för att jag är "svart", det lär ju öka min chanser.

Gossip girl och Garden state ikväll. Se det!

Jaja. Ni får några videos från igår. Haha. Bill har snott Carolas fläkt (igen), men denna gången är den fan inställd på max. Fångad av en stormvind har fått en helt ny innebörd. haha.

"Are you ready? Are you ready? Ready, set, go!"


"Reden means to talk in English.
But in this song it means something quite different.
Let's talk a little bit."

Lägg även märke till den charmiga filmen på skärmarna. hoho.

30
Poppen und Knutschen.
Joss :*


Kommentarer
Postat av: antonia

kika in min tävling. =)

2008-03-05 @ 16:23:59
URL: http://xpresscoco.blogg.se
Postat av: lolililja

shoo , olivia/lolililja från bdb här. du kanske inte vet vem, men skitsamma! jättebra blogg, och nu har du om möjligt gjort mig ännu mera pepp inför konserten! lets hope någon bra person vinner meet'n'greet också. puss hej XD

2008-03-07 @ 20:26:00
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0