Claustrophobish.

Okej. så denna dagen är rätt värdelös. Jag tycker om Charlotte idag. Hon och jag brukar alltid snacka med varandra om sånna här saker. haha.
Also. Nu äre såhär att de flesta vet nog vad det handlar om och antagligen vad jag tycker om det och även om ni skriver arga texter på BDB så tänker jag inte ändra mig, detta är min åsikt, lev med det. Jag tänker inte ta bort någon bild eller nått. Om det är så att ni har ett problem med det så kan ni ju säga det till mig istället? Jag kommer svara helt ärligt för jag är gjord för att kompromissa, även om jag just nu känner att jag inte har lust med det. Also, det känns lite som en sån där "starkast överlever" situation igen, och det gäller ett ämne som jag inte ger efter för. Jag är trött på att vara den sympatiska bruden som alltid ska förhandla om allt och inte vågar så mycket, denna gången bryr jag mig inte om vad ni säger, tycker eller gör för jag orkar inte. ibland märks det bara att det finns en viss åldersskillnad. Ni kan ju sluta prata, bevaka, eller vara med mig. jag bryr mig inte just nu. Tänk vad skönt att bara få skriva namn och all skit som man tycker om alla personer. Det skulle vara ett bra sätt att få avreagera sig ibland. Men vet ni vad? Man gör inte sånt. Det är inte ett rimligt beteende. Just nu vill jag bara skrika. Eller skälla ut någon.

Jag hade tänkt gå ut med reklamen idag för att ha fått det gjort men haha, jag är pissed off, pallar inte så det blir till att färga lite hår så att jag iaf kan vara snyggare än alla i april. Men det lär säkert bli fail, som allt annat med den dagen just nu.
"depplåtar" går på repeat. Låt mig.

26

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
en kyss innan du går
en kyss att bygga en dröm på


Egentligen älskar du inte mig
och egentligen är det okej med mig
för jag älskar ingen alls
sånt där är slöseri med tid


Och jag var ingen
du var aprilhimlen
som jag minns den...
och som jag minns dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0