Das ist Helden.

Nu börjar melodifestvalen och här sitter jag. Jag har pappas laptop i knät och är som de flesta i Sverige bänkad framför vad som är en utav årets största händelse.
Charlotte Perelli är grymt segertippad. Hennes låt heter hero. Det är ett utav mina favoritord. Det betyder så sjukt mycket för mig på alla språk och något jag inte tål är när man missbrukar detta ord och använder det för ofta, för tänk på vad det egentligen betyder och står för. Jag älskar det!
Jag tycker inte att charlotte gör det i detta fall. Jag får rysningar av ordet hjälte, hero, Held. Jag röstar nog på bruden. Heja Charlotte vafan. This is the story off love and compassion, that only heroes can tell.

För övrigt så har jag ett skitstort historiaarbete som ska lämnas in på Måndag. Egentligen har jag inte tid imorgon. Nej, jag har inte börjat än. Det hade inte varit likt mig haha. Gör alltid allt i sista minuten. Jag fixar det nog. Vi år bara till Torsdag. Jag gillar det. Vecka 12 och det är denna veckan alla tävlingar tar slut. Sen är det vecka 13. Ja. Då gäller det. Jag längtar och fruktar. hoho.

Nu ska jag nörda mig och älska låtar som egentligen är rätt dåliga.
btw. Nu är det en etta först. Ja. Vi börjar med en etta först. Men, haha, nu är det två siffror istället för tre.

19
Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0