Dein Bild ist sicher.

Så var det påskafton. Horah horah! (haha)
idag var jag i stan med kussen Alex. Vi drog omkring och gjorde lite saker som skulle göras och han klippte sig. Det blev en gunshotwound. Haha. Jag fick köpt hår (yes!), en klänning och TH boken. Jag blir alltid så sjukt sentimental när jag läser sånna saker om dom. haha. Men liksom, jag är en hönsmamma när det kommer till detta band, det har jag sagt många gånger, men jag har ju sett de växa vafan. Min Pappa sa förresten här om dagen att han tycker att jag har utvecklats som människa sen jag börjat lyssna på dom. Haha. Där ser man. Han sa något positivt.
Sen så har vi kollat mycket på "how to be gansta" och alla de andra klassikerna som han inte hade sätt. Lite efter, men ja. hoho.
Nu är Emelie och dom här. Vi kollar på mean girls, som enligt mig är den bästa high school filmen för att den driver med hela grejen samtidigt som det är en sån film. Nej, not another teen movie är inte en sån.
Alex tog förövrigt kort på mitt rum idag och bilderna cirkulerar nu bland hans MSN kontakter och folk skrattar åt mig. Allt är som vanligt dvs.
imorgon ska vi åka till mormor i Grundsund och sen måste jag dela ut reklamen. Det är så sjuuukt mycket! Jag vill verkligen inte. euw.
Vill ni veta dagens i-landsproblem btw? Jo. Jag vet inte vad jag ska ha på mig på TH konserten. Ni fattar va? Haha. Men nej. Jag är jättepetig när det gäller konsertkläder. Men ja. Det löser sig kanske? Måste packa på Söndag. Fattar ni? Och jag vet inte ens om Bill kommer tillbaka än. Jag vill inte tänka, men jag måste ju göra det för den har ju inte blivit inställd, men han är ju inte tillbaka heller. gaah. Bli frisk pojk! Bittööö?
Förresten så tror Alex och hans Pappa, min morbror att Bills pojkvän heter Heinrich Schultz. Japp. Så är det. Hahaha. Fast jag övertalade dom att det inte var sant och nu är de tillbaka på att det skulle bli jobbigt om han och jag korsades. Mycket hår på det barnet tydligen. Jag gillar att folk glömmer att jag består till 95% av extensions. Det betyder ju att det ser bra ut eller? Naja. Nu ska jag vara lite social (dvs sluta knappa och kolla på film.) Men jag antar att vi hörs imorgon. Plus att jag ska försöka fixa så att jag kan mobilblogga när jag köar. Det ni! hoho. Men nej.

12 (i hope)
Poppen und Knutschen
Joss :*


Jo. Det är ett helt seriöst nyhetsinslag. Also. USA </3
Måste nog skriva ett argt inlägg om detta någon dag. Haha.
Men nu fattar ni var jag fick "The gunshotwound" ifrån.

 

Helgens hjältar!
Den är gammal, men Alex är seg.
"The Cameltoe"


Kommentarer
Postat av: Frida

1. jag har inte heller bestämt mig för vad för kläder jag ska ha på konserten xP
2. okej. usa... dummhuvuden. det var ju för fan dom som började xP. å andra sidan har duom "upptäckt" det nu och det skulle inte förvåna mig om det var dom som "avslutade" det också.
3. fan vad cool video xP i guess i'm late too, eftersom jag heller inte sett den innan xP

2008-03-23 @ 15:43:38
URL: http://checked.blogg.se
Postat av: Elin

Alltså. Det är så typiskt USA att göra en sån sak som egentligen inte är SÅ allvarlig, till att vara dödsseriös. De har till och med inte förstått att emo till grunden är en musikstil, och det är fan inte "I will follow you into the dark" (om den som förlorat sin kärlekblablabla) den är inte emo. Det är bara lugn musik. Det är som att säga att vilken ballad-skrivare som helst är emo. Och Fall Out Boy är inte heller emo, långt ifrån, de typ gör bara glad musik förfan. Also, ne, jag kan fortsätta i all evighet som vanligt 8D

2008-03-23 @ 19:47:47
URL: http://dreamawaydestiny.blogg.se
Postat av: Karin-Barin

Men orka förväxla indie med emo D:
Usa

2008-03-24 @ 00:32:18
Postat av: Emerie

hur fan kunde jag ha missat denna? XD LOL!

2008-03-25 @ 00:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0