Du hast den schönsten Arsch der Welt.

Haha. uhm.. idag så var vi huliganer och vandaliserade en Julia tidning i bibblan. Haha. Fett kul. Fast det var egentligen Rebecza som gjorde det åt mig. Mina vänner gör allt för att jag ska få mig lite Bill. Jag tar över deras hjärnor en efter en, eller så handlar det bara om lite kärlek :*

Jo, detta med kön? Haha. Nu har hovet fått börja med regler (jag har inte sett dom än). Det är fan sjukt, men jag har sagt från början att dom inte vet vad dom har att göra med när det kommer till TH fans, vi är en annan sort helt enkelt. Så udda att mina kompisar tror att när jag står där framför (den nya) idol juryn kommer jag sjunga, hälsa till en massa folk och sen skrika "OCH JAG ÄLSKAR TOKIO HOTEL!" och sen springa ut. Haha. Helt ärligt. Fast det är rätt charmigt att vara klassens nörd. Det ger dom dessutom någon att hacka på om de skulle vara utan någon gång. Jag finns alltid där. Tänk vad snäll jag är ändå. Haha! För övrigt så vill ni INTE ha min engelskalärare. Usch. Vi gör samma saker varje lektion och jag skojar inte. shit also. Nästan värre än matte och idrott, men observera det lilla nästan. hoho.

Jag fick förresten nytt hår av Mutti och Vati idag! Snällt :* Men det var ju iof en för tidigt födelsedagspresent eftersom jag fyller på Fredag och dom inte är hemma då. heh. Meeeen. Problemet var att det var samma längd som innan, jag ville ha längre. Märkte inte det föränn jag börjat klippa i dom. Haha. Så jag får skylla mig själv. Men jag ska säga till mina gäster som kommer på Fredag att jag vill ha hår. Det är perfekt, för jag vill verkligen ha lite längre. De ville ju veta vad jag ville ha. Nu kan dom lägga ihop. Perfekt!
Nu ska jag fortsätta sy och fixa med lite hår. Vi hörs imorgon!

24
Poppen und Knutschen
Joss :*


Haha. Denna är klockren! Utanför hotellet i Belgien den tredje mars. 
"Bill, du hast den schönsten Arsch der Welt!" Hans reaktion. hoho.
Det är något annat än de gammla vanliga "ich liebe dich"

 



*ballaballa* 
Det är så vi hälsar här i Sverige. heh.

Kommentarer
Postat av: My

hahahahhahah jag typ dog
"gustav ju ar ze best!"
kommentarerna

2008-03-11 @ 07:57:27
Postat av: Anonym

haha. charm!
aw. *ballaballa* nu fick jag örebro i huvet

2008-03-11 @ 17:57:41
Postat av: Frida

alltså. jag känner igen det där med klassens hack-kyckling när de inte har någon annan att hacka på för någon särskild anledning. antingen är det lust (det kör till och med lärarna med!!) eller detta med TH. ibland kan dom skratta åt mig och jag har verkligen INGEN ANING vad dom skrattar åt ens. då är det illa. man brukar ju i alla fall fatta lite smått sådär vad dom mobbar en för. men nejdå.

2008-03-11 @ 19:38:51
URL: http://checked.blogg.se
Postat av: Anonym

vad betyder Bill, du hast den schönsten Arsch der Welt!"

2008-03-13 @ 19:14:30
Postat av: iobaoib

Bill, du hast den schönsten Arsch der Welt!"
vad betyder det?:D

2008-03-13 @ 19:18:15
Postat av: Joss v. Dirtypop

Haha. Det betyder "Bill du har den snyggaste röven i världen!"

Hoho :>

2008-03-13 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0