egal wohin?

Ja. Så har då setlistan för 1000 hotels tour släppts och den möts såklart med blandade reaktioner. Personligen så hade det inte spelat så stor roll och den blev ungefär som jag väntade mig, med ett par (positiva) överraskningar. Jag tycker att om man förväntade sig att de skulle spela DDM istället för Monsoon så är man lite naiv, det trodde jag aldrig, detsamma gäller t.ex Ready, set, go! och Don't jump. Men att de tar med Reden tycker jag är mysigt + att den inte är precis i början av konserten vilket kanske betyder ett charmigt litet mellansnack. Det bästa med allt var ändå att 1000 oceans är med. Jag ville bara att den låten skulle vara med, spela roll vilket språk (jag gillar 1000 meere bäst), bara den var med. Flummattacken av glädje varande i ungefär 45 minuter eller nått. Haha. Nej, jag är nöjd. Den blev ungefär som jag trodde och after all, de kommer faktiskt hit och spelar, det är det som är grejen, faktiskt. De kommer att riva huset ändå och om vi bara skiter i att allt inte blev exakt som man ville så kan vi hjälpa dom att riva ner skiten, hur svårt kan det vara? Det är ju ändå Tokio Hotel på scen.

Förresten har jag inte skickat min motivering än. Det känns som att när man gjort det kan man ju inte ta tillbaka något. Dessutom är det roligt att se hur reserverad man blir mot alla. Vi som alltid håller ihop känner nog det där "nu är det krig, starkast vinner" grejen, jag gör det också. Jag låter bara mina kompisar och familjen läsa vad jag har skrivit, ingen annan, för man vill ju inte att nån ska läsa den, omedvetet få inspiration från den och sen skriva en liknande. Nej, nu är det varje man för sig i detta fallet och jag klandrar ingen.

Jo. en sista grej. idol är i Göteborg 12-13 april. Jag vet inte om jag ska söka med ny jury och allt. Vad sägs? Ska jag göra det?
Haha. Det blir inte 12:e iaf. Då ska jag på Håkan Hellström. Det känns konstigt att fokusera på en annan konsert. Har inte ens pallat lyssna på den nya singeln. Det är konstigt hur ointresserad jag har blivit av andra band. Haha. Men för mig kommer Håkan Hellström alltid bära en krona, även om han inte längre bär kungakronan kommer han alltid vara nått speciellt.

Dom sa till mig; far inte till Stockholm
du blir aldrig mer den samma,
in my opinion, om du gör det
kom aldrig tillbaka. För ett par bruna
ögon for jag, men Stockholm blir
aldrig min stad.

Setlistan för 1000 hotels tour.

- Break away
- Final day
- 1000 Oceans
- Live every second
- Love is deas
- Sacred
- Scream
- Black
- On the edge
- Ready set go
- Reden
- Wir sterben niemals aus
- Don't jump
- Geh
- Ich bin nicht ich
- Raise your hands together
- Monsoon
- In die nacht
- Rescue me
- Forgotten Children
- By your side

Kommentarer
Postat av: rebeccza

Jag söker idol om du gör de :) vågar inte själv!

2008-03-04 @ 11:44:58
Postat av: Frida

men tjena, klockren håkan-text där ja xD. miss you, girl. och denna blogg kommer jag bevaka med hök-ögon, bara så du vet. bloggar är ju något av heliga saker här uppe i halsmtad, vettu.

2008-03-04 @ 16:24:38
URL: http://checked.blogg.se
Postat av: Zara

men människa klart du ska söka till idol :'>

2008-03-04 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0