Greifen nah.

Så. imorgon börjar sista veckan innan lovet och vi går bara tills på Torsdag. Skärtorsdagen. Alla emos högtidsdag. Haha. Så sjukt kul egentligen. Haha.
iaaaf. Jag har nu suttit och jobbat med mitt historia arbete som ska vara inne imorgon sen 19:00 och jag är inte klar. Men jag ska skriva ut lite shit imorgon i skolan, sen ska jag hem, skriva och sen blir det att mejla över det i tid. Det ska nog funka, men varför skulle jag vara dum nog och säga till min lärare att jag ville ha något om Tyskland? Haha. Han gav mig spartakistupproret. Ni skulle bara veta hur många gånger jag har stavat det fel. Försök stava det själva. Egentligen, hur många har hört talas om det? Jag menar de som skriver om Versaillesfreden och typ Darwin har det lite lättare att hitta info måste jag nog säga, för har ni inte hört talas om det så är ni nog bara dåliga i historia. No offence.

På påsken så kommer moster med familj. Det blir najs, jag har saknat dom måste jag säga. Kusinerna kommer också, alla plastisar. hoho. Och sen ska jag till Lotta på Onsdag också. myyys. Vad vill hon ha? Vad köper man till en underbar vän? Jag är riktigt dålig på presenter, men en jävel på kort vill jag lova. Haha.

Btw så gick melodifestvalen som jag ville. Typ iaf. Rätt låt vann bitches. Fatta vad B om vi vinner hela tjottabalongen (Luuk citat. Ja, du får kalla mig nörd). Vi kan bara vinna med en artist. hoho. Men jag hoppas det. Och om vi gör det ska jag gå i globen, för alla ESC som hålls i Sverige är bäst! Inget slår den i Globen 2000. Alla låtar var bra förutom Sverige. Pontare om nån ville veta. Jag och Johanna kunde alla bidrag utantill, fast på påhittad serbiska, spanska och allt vad det var. Men det var fett kul när vi stog där och var alla bidrag med våra kompisar. Jag tror t.o.m att vi har kvar den ESC på video någonstans, och skivan ligger såklart här hemma någonstans också. Så lycka till med att toppa det liksom! Hoho.

Nu har AJ skickat in en motivering också. Hoho. Det verkar pinsamt med meet n' greets, men jag ska inte ljuga och säga att jag inte vill vinna. Jag vill vinna som fan. Verkligen. Jag har ett mål sen 2006 att uppfylla vafan. Så det är klart jag hoppas och mobilen kommer inte lämna min sida under vecka 13. Nu när jag sitter här och bara tänker på det så pirrar det i magen. Haha. Men vafan. Bring it on! Om jag nu inte vinner så kommer dagen att bli bäst ändå. Jag peppar som sjutton. Verkligen.
Förresten så hoppas jag att Bill blir frisk för sin egen skull. Jag skulle gått berserk och tagit sönder något om jag var i hans situation. Tänk att behöva korta ner eller ställa in konserter pga att man blir dålig i halsen, det är inget som man kan hjälpa och man kan inte bara skita i det för då blir det ännu värre, men tänk. Det var deras 3/4.
Jag försöker verkligen börja gilla Frankrike. Verkligen, men det ligger i bakhuvudet att inte gilla dem, men i detta fall tycker jag verkligen synd om dem. det är alltid Frankrike som råkar ut för Bills sjukdomar. Det måste vara nått i vattnet. Som här, fast här gör det oss snygga, inte sjuka. hoho.
På tal om att dissa Frankrike, vem som är TH fan skrattade inte som sjutton igår när Björn "slängde" iväg en fransman i globen? Haha. Jag kastar kärlek på Björn som alla andra. Han gick på min skola btw. Plus att han hade min engelskalärare som handledare i tre år. Hoho. Han är torr som få, min engelskalärare also.

Men nu ska jag ta och måla naglarna. Imorgon är det bäst för mina föräldrar att dom fixar hårfärg så jag kan sätta i mer hår. Men jaja.

18
Poppen und Knutschen
Joss :*


Jag vill verkligen gå. Ska fråga mina föräldrar. Tänk att vara en del av det där.
De har sagt att jag kanske får åka själv med mina kompisar i sommar.


Kommentarer
Postat av: lolililja

åk dit!
Paris är världens finaste stad. (:

2008-03-17 @ 17:17:34
URL: http://lolililja.bilddagboken.se
Postat av: Lotta

aw! du är underbar!:*
jag blir glad över allt jag får hörru :>

2008-03-17 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0