Hell yeah i'm ready!

Idag hände inte mycket. Kollade på det 20 minuter långa klippet från Los Angeles konserten på datakunskapen. eller ja. Lyssnade iaf. Kollade på excell. Förresten så är tatueringen på Gustavs rygg ditsatt i PS. Synd, men den fann sinte där när dom filmade bakifrån på konserten. Sjukt stolt blev jag över dom iaf och jag sörjer inte alls att vi ska se dom på engelska. Det blir sjukt bäst ändå. Bills engelska är charmig haha! Det jag sörjer däremot är att han inte byter kläder. Fast nu har han börjat byta T-shirts iaf, men mysbyxorna! Dom sitter fortfarande där ju! Undrar om han vet att man ser ganska mycket i dom. Haha.
Förresten så tackar jag min Mamma för hon kom på den bästa frågan till meet n' greet:en i Frida ever! Sjukt bra var den tycker jag. Puss :*
Press stop har skickat ett ex av den svenska TH specialen till mig btw. Hoho. Gulligt tycker jag. Men det betyder att jag måste rensa väggarna igen. haha.

Jag och Shady ska iaf söka idol den 13:e april. Vet inte vad jag ska sjunga men jag vill inte vinna. Haha. Verkligen inte. Så om jag hamnar i den situationen. Rösta på min motståndare okej?
Det jag tänker göra med idol btw är min egen grej. Dom ska inte få stajla om mig eller något sånt. Jag menar jag tänker aldrig ge upp drömmen om att ha ett publikhav framför mig som skriker ut texter jag har skrivit. Det kommer hända. Och det är även bevisat att man kan klara sig utomlands. hoho, Darin har varit i BRAVO. Tänk att få vara med i BRAVO, visas på viva. Haha. Det skulle vara stort för mig. Sen ska jag såklart bli såpass bra kompis med TH så att de vill göra en låt med mig som gästartist. Rimliga drömmar eller hur? Det är dom som håller oss vid liv och ni kan tycka jag är korkad men jag tror på mina. Underskatta aldrig en drömmare folks!

Jag undrar hur många som hyser ännu mer agg än någonsin mot frankrike för att TH spelar på tyska där. hoho.

27
Knutschen und Poppen
Joss :*




Meet n' greet's verkar pinsamma.

 



Kommentarer
Postat av: M

Gud vad kul det där med idol, du kommer säkert gå långt :D Jag såg en video med dig på youtube där du sjöng & det lät jättbra!

2008-03-08 @ 19:26:19
URL: http://hardcorestyle.blogg.se
Postat av: Zara

men palla att det med me&g att man typ bara står där och typ får autografer '-_-'

2008-03-08 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0