ich brech das licht.

Idag hade vi gymnastikprovet. Jag tror nog aldrig att jag varit så dålig på ett prov, någonsin. Haha.
Jag skrev ungefär tre rader på en fråga och två på två andra, sjukt dåligt. Men iof så har gympa alltid varit mitt sämsta ämne så vad ska man göra när jag dessutom inte hade pluggat? Mamma och Pappa visste om det och Stockholmsresan har de inte sagt något om, så det ser ut att lösa sig, jag får göra ett omprov helt enkelt!

Fick även frågan av killarna idag hur jag står ut med all skit som de säger om TH. Haha. Jag är van antar jag? Som TH fan får man ta en del skit, men det är okej faktiskt. Man måste kunna skämta om dem och eftersom jag snackar så mycket så får jag ta smällarna helt enkelt. Dagens ämne: Är Bill transa eller inte? Kanske smygtransa?
Kajsa försvarade mig mycket nobelt där ett tag. Jag uppskattar det :*

Jag skickade min motivering igår btw. Eller jag tror att jag gjorde det haha. Det kom inte upp något som typ "Grattis! Din motivering är nu skickad blabla" utan det var bara helt rosa på skärmen. Jag vet att det har kommit upp saker för folk så jag är lite skraj. Men jag testade att logga in och tävla igen och då kunde man inte svara på frågorna så jag gissar att jag har använt mitt konto och den är iväg skickad, men för att vara säker så ska jag testa att mejla dem. Synd att OKEJ är riktigt dåliga på att svara på mejl bara.

Nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha sagt mer.
Postar en video från konserten igår och några bilder. Det har pågått vilda disskutioner om Bills kläder idag på bilddagboken vill jag lova. Vi är väl inte trollbundna av myskläderna som han sportade under den akustiska delen. Haha. Såg ut som han satt på sen i ja, mysbrallor och tjocktröja + att han inte bytte kläder alls från konserten i måndags vad jag kunde se. Inte så fräscht med samma T-shirts två dagar i rad killen. Men det jag bjuder på idag är liveversionen av Geh. Tycker den är sjukt mysig, det ända som stör mig är att dom har koreograferat Tom och Georg. Ni kan kolla hur de slår av ackorden härligt rockposigt i refrängen. Det känns koregraferat även om det kanske inte är det. Men ja, jag gillar iaf denna versionen väldigt mycket. Ser fram emot den i Stockholm!

29
Knutschen und Poppen
Joss :*




Haha. Also denna bilden. Carolas fläkt på max 8D

image2

Jag älskar Gustavs tatuering. Hoppas att snubben skaffar sleeves. Gustav Schäfer jag vill ha dig :*

image3

image5

image6

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vågar inte se på videosarna
eller jag vill igentligen inte
vill vänta tills dom kommer
och se/höra för första gången
8D

2008-03-05 @ 23:39:31
URL: http://www.trashydoll.blogg.se
Postat av: nü

gillar live verisonen skarpt (y)
och ja, rörelserna såg en anning koreograferade ut XD

2008-03-06 @ 12:30:56
Postat av: Rebecza :D

hahahaha , jag trodde typ att han hade
tappat byxorna först xD ahahahah

2008-03-06 @ 14:04:24
Postat av: j0n.

Hmm, undrar vad för hårvax sångaren använder

2008-03-06 @ 16:28:04
URL: http://madlib.blogg.se
Postat av: lolililja

jag tycker det såg grymt kul ut när tom och georg gjorde de där rörelserna med händerna, höll på att garva ihjäl mig först. det såg ja, aningen.., tillgjort ut, om man säger så. XD
jag har hört om att folk ska försöka göra flera olika konton för att ha större chans att vinna meet'n'greet. det tycker jag är lite dåligt, samtidigt som man fattar att de vill vinna. fast jag tror att de borde komma på något så man bara kan använda ett konto för tävlingen... eller ah, jag vet inte. 8D

2008-03-07 @ 20:35:26
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0