Ich glaub' an dich.

Bill är inte frisk. Jag börjar som alla andra att bli orolig och undrar om 3/4 blir av. Men den lilla notis som var med i bild är inget jag tänker lita på om jag ska vara ärlig. Bild är ju typ som Tysklands se och hör, och ofta de alltid skriver hela sanningen, det är tidngingar byggda på rykten vafan. Jag vill vara positiv, för jag vill att det ska bl just 030408. Det är så det ska vara och har varit så länge, jag vill verkligen. Klart att de kommer hit nån gång ändå, det tvivlar jag inte på, men det hade varit så bra om det bara blev som det var tänkt. Snälla? Men ja, jag vill såklart att Bill ska vara 100% frisk innan han ställer sig på scen, men det med permanenta skador? Please? Det tror jag verkligen inte på. För att det ska hända så måste man sjunga när man är riktigt sjuk. Så nej du, det tror jag inte en sekund på. Jag tror att de måste ge honom några dagar då han är frisk i kroppen, men de måste vara helt säkra på att hans röst inte ens har en liten skada, för så är det om man är sångare till yrket. Du måste alltid vara 100%. Han måste vara tillbaka till nästa konsert. Jag vill tro det. Verkligen.
Om Stockholm nu skulle bli inställt så verkar det iallafall som att jag bar en plan B om ni fattar?
Parc des Princes ser ut att bli av för min del och jag är så sjukligt glad. Seriöst, den arenan! Att få chansen att uppleva det med bandet och några av mina bästa vänner blir underbart! Bästa midsommaren hitills. Lätt! Bättre än grundsund. Kill me please ungefär. Men att få vara i Paris och på TH konsert, utan föräldrar. Mumma!
Nu sitter vi här och äter simmifreddo (hur fan det stavas. Men man säger det så. haha) Och har satt på en morden i midsomer DVD. Min familj är väldigt mysig ibland. och jag hoppas det slutar snöa och allt går bra nu för annars så går allt i lås som skulle kunna gå i lås för min del. Men ja.

11 (i hope)
Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: lolililja

åwh. morden i midsomer :DD

hm.. och ja, tror inte heller riktigt på ryktena om att Bills röst skulle vara permanent skadad. det.. vore liksom bara för hemskt. osannolikt. något sådant får bara inte hända dem, och inte oss fans heller. :(

2008-03-24 @ 11:48:36
URL: http://lolililja.bilddagboken.se
Postat av: Frida

1. Inte en sekund att man tror på Bild eller Se och hör eller nån av den där skiten! Efter 2:a HP-filmen skrev nån sån där tidning, kommer inte ihåg vilken, att Daniel Radcliffe inte skulle spela några fler filmer. Nehä, så det gjorde han ju inte sen!? xP
2. Alltså... Parc de Princes och Paris låter så extremt roligt. Ååh, jag vill verkligen!! Tre dagar att ta ledigt, och över midsommar dessutom, borde ju vara okej, men har nått jobb 3 st som söker jobbet att välja mellan, där 1 är bra för jobbet och kan jobba när som helst hela sommaren, 1 som kan jobba när som helst men inte kanske är den absolut, absolut bästa för jobbet och 1 som är bra för jobbet men inte kan jobba 3 dagar över midsommar, så väljer dom antagligen de två första pers. och sen är det ju inte precis som om man har anställningsintervjuer nu, och jag måste bestämma mig nu. typ. AAAA! jag hatar sånt här! :O

2008-03-24 @ 16:10:36
URL: http://checked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0