it's killing me.

Jo, det pratas en del om Bills sjukdom i TH kretsar just nu. Killarna har ju som sagt fått ställa in konserten i Portugal och det verkar nu som att även den i Madrid blir inställd (om jag tolkade tjeckiskan rätt. haha)
Jag tycker mest synd om Bill, och nej jag tror inte att det är så att han arbetar för hårt, är utbränd, aldrig blev frisk från förra gången, borde sluta ge så mycket intervjuer, ställa in turnén blablabla. Att de ställer in konserter nu visar på att de gör något åt det om någon av dem är sjuk eller inte kan vara med av någon anledning. Jag tror att de hade sagt att de inte orkar, låst in sig i studion och inte turnérat sen i sommar om det var vad de ville. Men ni som nu är Tokio Hotel fans borde ju kanske ha läst i alla miljarder intervjuer som de gör att om de inte står på scen, får bli fotade eller intervjuade så saknar de det. Om de en dag känner att nej, nu orkar jag inte ett tag, så tror jag att de kommer säga det ärligt till oss fans, för jag vill tro att de kan vara ärliga mot oss, och nej, detta är inte samma sak som att deras flickvänner tydligen inte skulle bli trackade av fansen, för det är bara naivt av dem att tro det.
Så jag hejar på Bill även fast jag misstänker att han nog mår sjukt dåligt just nu, och nu snackar vi inte bara i halsen. Jag hade kastat saker omkring mig, gråtit och skrikit om jag var i hans situation. Eller nej, kanske inte. Bara gråtit lite, sen hade jag druckit té (fast jag hatar det), haft på mig en halsduk och knarkat tabletter (som jag inte kan svälja, men hoppas bill kan. hoho). Hellre en hamsterbill än ingen Bill! Iof tror jag inte att detta är lika allvarligt som förra gången han tog antibiotika. Men ja, han tar nog hand om sig själv och de andra gör nog allt de kan för att göra honom bra igen. Jag tror defenitivt att han är tillbaka snart. Heja heja!

Förresten! Ni som har läst mina FF's kan jag nu berätta för att det kommer komma en spin off på min julkalender. Also vad hände Bill och Jessika efter jul? Hon är ju tvungen att åka tillbaka till Sverige och han är tvungen att börja turnera runt världen igen. Plus alla rykten efter vad som hände på scen på julafton. ojoj. Hur ska det gå? Naja. Vill ni veta mera så stay tuned. idag orkade jag nämligen inte skriva första delen för att jag har ont i huvudet, halsen och jag satt med mitt historia arbete. Som förövrigt nu är klart. Ja, jag är glad. Känns sjukt bra att ha det gjort! Fattar inte att jag gjorde det i tid också. Hoho.

btw. BDB och vädret kan ta sig. Jag följer seriöst vädret på TV som en galning! Vad är detta för shit?! Also. Jag kan bara tänka på kön och also om det inte blir bättre så får inte jag åka upp föränn samma dag. Palla. Seriöst. Så snälla vädret, för min skull! Bara denna gången?
Och BDB's nya layout då. Fuck that </3

Vill åka till Frankrike också. Till Parc de Princes (tror det stavas så. hoho). Men jag vet inte hur det blir med det.
Det är för övrigt den sista konserten med TH i Frankrike under 2008. woosh liksom. Vad är detta? Men om jag ska vara ärlig så tror jag att vi får njuta av våren och sommaren med TH för min gissning är att resten av 2008 kommer att gå till Amerika och Asien. Men jag är glad för deras skull, även om jag kommer sakna dem.
Jo. Det skulle inte förvåna mig om nästa stora turné blir en världsturné. Det skrämmer mig, men jag är stolt hönsmamma som inte tror att mina pojkar är utbrända. Vi är förstorar nog upp saker mer än vi borde när det gäller sånt här. Bill som är är sångare till yrket ska inte sjunga så fort han känner en liten skada på halsen. Det är det som suger. Så som sagt. Gogogo!

17
Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: Frida

i like your blogg, i did tell you :*

2008-03-18 @ 12:56:45
URL: http://checked.blogg.se
Postat av: lolililja

Håller med kommentaren över. Du är bra på att skriva 8'D

2008-03-18 @ 18:44:47
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0