Leb die Sekunde!

idag så hände något. Killarna sa något positivt om TH. Also, något bra. De fick höra Leb die Sekunde live och vad de sedan sa var "Jag gillar trumkompet" "Detta var ju typ. Bra?" "Bättre än jag trodde" "Han lät lite som sångaren i Gorillaz där." Haha. Detta var bara David och Viktor, men det visar ju bara på att killarna verkligen inte har hört TH's musik. De vet inte att de kan och faktiskt inte bara är monsoon (varför valde de denna låt som första singel? *cut*).
Det kändes faktiskt bra att de fick lite upprättelse. Folk <'3 fördomar. Så kommer det nog alltid vara men fyfan vad vi älskar jantelagen. Jantelagen gör mig galen! Alla förväntas vara på ett visst sätt. Jag hoppas verkligen att jag går vidare i idol så att jag kan visa alla att man kan göra det till precis vad man vill. Nu när jag ska söka så vill jag gå långt, inte ela vägen för att vinna är lika med döden, typ. Men Amanda ska spela på en massa festivaler och sånt i sommar läste jag så vafan idol here i come! Bring it on. Om man inte tar tag i saker när de står framför en och ropar, då är man nog bara korkad. Så nu ska jag försöka och om jag inte går vidare så ska jag bli det jag vill ändå. Jag vet ju och så ska det bli. hehe.

Dessutom så gör det mig paranoid att det snöar överallt och ännu en konsert har blivit inställd. Kan det inte bara gå rätt nu eller nått? Det känns bara inte så.

Btw. Jag har inte så mycket pengar som vissa andra. FUCK U. Amanda fattar. Men jaaaa. Fittaaaaaah.
Men jag har strejkat, det har gått bra och nu ska jag börja igen. No more. Jag vill inte veta ett skit. Jag vet att det är avundsjuka, men wtf. Låt mig!

Två veckor. Jag fattar det inte. Also. inte när jag tänker det, inte när jag säger det, inte när folk skriver det, men damn it, det är sant. Vecka 13 börjar på Måndag och då blir det jag <'3 mobilen hela veckan. Puuh.

14 (i hope)
Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag spelade två låtar för Robert i min klass. Han gillade det inte xP. Eller så sa han bara så för att reta mig. Mycket möjligt. Men jag kan ha spelat fel låtar också. Äsch, vafan! Han sa i alla fall inte längre att Bill låter som en tjej efteråt; det är det killarna i klassen mest tjatar om.

2008-03-21 @ 11:37:17
URL: http://checked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0