Love in stereo.

Nu har jag kollat på andra chansen. Also jag stör mig på en sak. Att det finns vissa artister som man ska hata, liksom det är varje människas skyldighet att hata dessa artister och säga dåliga saker. Exempel på artister du inte ska tycka om är Darin, Ola, Danny, Tokio Hotel, Amy Diamond, Backstreet boys och Carola. Men vet ni vad? De flesta utav dom här är riktigt bra artister, det handlar inte alltid om musiken utan ibland kanske man borde kolla på hur bra de är på scen. Folk som Basshunter vet jag inte ens om jag vill kalla artister eftersom de har en hit och sen försvinner, det är bara för att tjäna pengar känns det som, som att dom inte tar det på allvar det här med att lyckas. Det är så sjukt många som vill dit, som borde vara där men som aldrig kommer dit ändå. Men artister som Darin och Carola fortsätter ändå att ge ut låtar, skriver egen musik och försvinner inte. Jag fattar inte vad det var med hela den här nu hatar Sverige Carola grejen? För om jag ska vara ärlig så var hennes och Andreas låt en utav de bästa i denna delfinal, att Nordman slog dem var ofattbart, det är sån grym skillnad i artisteri. Jag gillar inte Carolas musik, men jag är inte dum nog att blunda för en bra artist. Hon har hållt på längre än de flesta och jag tycker att hon är bland de absolut bästa i Schlager sammanhang, men på t.ex Hultsfred så skulle hon vara helt vilsen. Kan inte folk sluta "hata" artister för att det så det ska vara och för en gång skull bara tänka vad som är bäst inom forumet. ingen utav låtarna i melodifestivalen är bra kvalitet på, men man måste tänka på vad som passar för sammanhanget, det är därför jag inte vill att band som Tokio Hotel ska delta. Det är inte deras forum, det blir bara fel. För övrigt så gjorde jag och Johanna våran plikt som tonårstjejer och hejade på Ola. Så är det alltid när idolsnubbar är med, vi hejar alltid på dom. Hahaha. Fråga inte varför, det är bara tradition. Jag vet inte vad jag tyckte om låten, men jag tycker att den var bättre än Sibels, men jag tycker att versen får en att tro att refrängen ska vara mer power. Versen är bättre än refrängen, men love in stereo låter lite snyggt.
Haha. Jag undrar hur många som sitter och bloggar, pratar och chattar om detta TV program just nu? Det är ett evenemang som inget annat. Återigen något som alla säger att dom hatar men följer varje Lördag ändå. Kan ni inte erkänna att ni tycker det är kul att kolla av någon annan anledning än att skratta åt alla, för jag vet att de flesta inte gör det, utan de flesta har en åsikt, lyfter luren och röstar. Melodifestivalen är kul.

Jo. Vi körde en liten nostalgitripp också. Ljuva 90-tal säger jag bara <'3


 



Kommentarer
Postat av: Frida

1. förra året var det faktiskt inte måns vi hejjade på (även om vi kom överens om att det var en bra schlagerlåter, om jag inte minns fel?) utan the ark. å andra sidan är ark ett specialfall 8).
2. jag har inte kollat på en enda deltävling i år! 8] värsta förvånad över mig själv. det blir kanske finalen för min del och men sedan INGEN eurovision. inte efter fiaskot förra året xP

2008-03-08 @ 23:25:23
URL: http://checked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0