meine Welt bricht grad' zusammen.

idag var en rätt så fail dag måste jag säga. Det är verkligen så sjukt att det är snö nu, also denna veckan och kanske nästa av alla veckor som den kunde komma på. Är det inte sjukt ironiskt egentligen. Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta, så förut idag gjorde jag båda samtidigt. Två flugor i en smäll?
Nej men om man ska tro på vädret ska det bli lite bättre mot slutet av veckan och jag åker ju på Tisdag så jag hoppas att våren säger tittut igen tills dess. Vi kan väl iaf få tio plusgrader eller nått?

imorgon ska jag vara med Karin och låna sovsäck + liggunderlag. Jag vill inte ens tänka på det om jag ska vara ärlig. Haha. Jag försöker att tänka det som att hovet inte finns längre för jag inbillar mig att jag inte kommer bli lika besviken om det blir inställt då. Men jag vet att jag kommer gå sönder lite smått om det nu händer. Kajsa sa att hon känner på sig att det skulle bli av. Jag hoppas det. Jag hoppas Bill blir frisk till den 28:e mars. Heja heja!

Vi planerar för övrigt Paris som fan just nu. Jag vill verkligen att det ska bli av. Haha. Dessutom kollade jag på Parc des Princes hemsida idag. Bruce Springsteen ska spela där också. Tokio hotel, min hjältar delar arena med min Pappas hjälte. Jag tyckte det kändes komiskt bara, att de ska stå på samma scen. Det är verkligen skillnad på erfarenhet. jag är stolt och detta gör bara att jag vill gå ännu mera! Dessutom finns det en chans att My och Lottie också ska dit. Mums! Vi ska piska folk med våra hår om de försöker mucka. Kapoow!

På Onsdag ska jag till Lotta och jag måste fixa en present. Haha. Kanske får ta och åka in till stan med Julia imorgon ändå. Jag vill ju inte att min vän inte ska känna sig uppskattad vafan! Jag gillar Lotta hon är bra. Väldigt.
Dessutom la hon upp en bild på min drömjacka. Synd att den kostar 1900. Palla. det är verkligen en som är aslik den Bill hade på goldene kamera galan! Och folk som känner mig vet hur mycket jag tjatade om den jävla jackan! Langa hit den! eller 1900 spänn. Bitte? Naja. Jag borde intsallera min webcam och gå loss på stickam, men det blir ju aldrig av. palla. Nu ska jag prata med folk på MSN och sluta skriva.

10 (i hope)
Poppen und Knutschen
Joss :*


Där är jackan! *peka på Bill*

image8

Kommentarer
Postat av: rebecza

den är snyggish den jackan:)

2008-03-25 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0