Red' langsam bitte, nicht so schnell.

Vet ni? Idag hände nått som jag aldrig trodde skulle vara möjligt. Jag gick till skolan. Ja, ni hörde rätt! Josefin använde benen till skolan, fysisk aktivitet folks! Det var jobbigt, blåsigt och jag tvivlar på att det händer igen, men jag kände mig iaf väääldigt hurtig när jag gick där med AJ. Det var för övrigt hon som övertalade mig. Haha. Ni trodde väl inte att det var min idé iaf?

Jag har en iPod nano nu. Familjens låne iPod för de som inte har en som funkar typ. Den var laddad med High school musical kom jag på när jag låg i sängen. Så jag sprang upp och fick hastigt lägga in allt Tokio Hotel jag hade på datorn. Det var allt jag hann just då. Denna iPod gillar iaf att spela Reden live. Hela tiden. Undrar hur många gånger jag har hört den idag?

imorgon. Imorgon är det "heligt" nummer och två år sen vi var i Tyskland, Hiddenhausen. Shit min penis also. Tiden går fort. Fast på sätt och vis känns det längesen samtidigt som det skulle kunna varit igår (Fast jag hade snyggare hår igår än då. haha.) Den resan kommer nog alltid vara något utav det bästa jag har gjort, på många sätt. Jag skulle ärligt inte byta den mot något. Så. Två år med killarna för mig. Grattis till oss grabbar! imorgon är det 22 dagar kvar och jag pallar inte bry mig om kön just nu.
Nu kräver Johanna datorn. Hon ska hålla på med olagliga saker och jag ska färga hår.
btw. Gossip girl <'3

23
Poppen und Knutschen
Joss :*





Denna bilden ska lätt in i mitt skåp eller upp på väggen (vettefan var bara. haha)
Älskar hur människan har redigerat den och liksom. Jaa.
Killens ben! Mumma!


image7

Kommentarer
Postat av: Kristin

åh, jag blev kär i den bilden med :>

2008-03-11 @ 22:30:17
URL: http://kriz.blogg.se
Postat av: Frida

FY FAN VAD TJOCK BILL ÄR! HAN ÄR JU FAN TJOCKARE ÄN MIG!

XD

2008-03-11 @ 22:39:08
URL: http://checked.blogg.se
Postat av: Zara

asså det är starkt att du gick till skolan.
det ska jag komma ihåg och påminna dig om när du sitter på ålderdomshemmet.

2008-03-12 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0