Scream it out loud!

Jag är pepppppppp till tusen nu.
Also, trots att jag kände att det var vissa som inte fattade grejen riktigt idag. Haha. AJ och Julia känn er träffade.
iafiaf. Jag gick och lyssnade på Scream samtidigt som jag delade ut min reklam (dom pengarna ska ta mig utomlands!) och kände hur sjukt bra det kommer bli live. Underbart! Kunde se oss alla stå där och skrika med som galningar. Engelska blir skitbra <'3

Förövrigt så kanske ni inte får se mycket av mig ett halvår lite senare. Efter sommaren eller nått. Blir nog att studera i Tyskland ett halvår för mig, och jag ser fram emot det! Det blir bäst. Det finns trådlöst internet så ta det lugnt, haha.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Hoppas jag får nytt hår på Fredag (jag fyller 17 yes!). Det behövs kan jag säga! öhm.. Sen så är det ett "heligt" nummer som kommer komma denna veckan, nämligen 22. Trevligt. Nu är det inte lång tid kvar och jag är nog ganska glad igen. Jag är inte lika oroad över detta med meet n' greets eftersom det verkar ganska pinsamt haha. Men om jag vinner blir jag såklart glad. Men ni märker att jag inte kan sluta tänka på det ändå, eller hur? Haha. Naja. Nu ska jag nog nana eller något. Imorgon ere skola, men det känns rätt lugnt om jag ska vara ärlig. Denna veckan och nästa kvar. 12 skoldagar kvar innan jag drar till sthlm. OMG.

Jag saknar att stå på scen. *cut*

25
Knutschen und Poppen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: Frida

TYSKLAND! hjälp! 8O how will i manage back here all alone? :*

2008-03-10 @ 17:01:54
URL: http://checked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0