Time's been replaced by a countdown.

Okej. Så detta är första inlägget jag skriver i en blogg som jag har haft ett tag, vi får se var detta leder men nu har jag iaf börjat eller hur?
Man kan kanske se detta som min nedräkningsblogg? Jag vet inte, men det kommer nog att bli mycket TH snack, för jag menar jag kan inte sluta skriva om dem helt enkelt, så läs eller inte, det är upp till er.
Så idag börjar det. jetzt geht's los.
idag börjar 1000 hotels tour i Holland tror jag det är också en månad kvar till skillarna ska hålla hus här i Sverige. Hovet, stockholm, Sverige. Bara jag som faktiskt inte fattat det än?
btw är jag, precis som de flesta nervös som attans över det här med meet n' greets. Men jaja, jag tänker ge allt så får vi se hur långt det går, men jag ska inte ljuga och säga att jag inte går och tänker på hur det skulle bli, hur jag skulle reagera om jag skulle få det där telefonsamtalet om att jag vunnit. Men jag tror att alla som tävlar går och tänker så, men jag vill bara inte tänka så mycket så att det blir vad jag verkligen tror kommer hända, för då kommer jag ju bli besviken sen när jag inte vinner, för jag tror inte att jag gör det, men jag vill. Självklart.

imorgon bär det av till grafittiredaktionen för mig. Ska skriva ködagbok och allt sånt om konserten för dem. Men det ska bli grymt kul att få skriva i GP liksom, dessutom handlar det om TH, så jag ser fram emot det sjukt mycket!
Senare ikväll så hade Kajsapuff och Gustaf tydligen planerat nått, det blir nog mysigt. Vi är ganska bra ändå ES1b, nu har vi blivit det.

Nej, nu har jag faktiskt inte tid att sitta här och uggla längre, nu bär det av mot hårblåsen och frukost

31.

image3

Kommentarer
Postat av: Johanna

höhö, måste bara få din första kommentar x)
snygg sida ;)

2008-03-03 @ 12:08:13
Postat av: Sara/Nü :'3

hoho. nu börjar de pirra på allvar :> hehihuho. inte långt kvar!

2008-03-03 @ 12:27:11
Postat av: Michelle

jag har inte riktigt fattat än att jag snart kommer att se dom o_o

2008-03-03 @ 16:00:14
URL: http://www.trashydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0