Cometgalan und alles anders.

Så min kväll blev najs som fan! Hängde på Kajsa och Shady hem till Kajsa efter skolan och där var vi och pimpade oss tills det var dags att möta Becza på busstationen, sen drog vi till Makkdånken får att käka en glass och snacka loss lite om allt möjligt. Mycket trevligt. Efter ett tag kom Julia, AJ och Andreas och joinade. Sen började alla sms rulla in om cometgalan. haha. Svinkul hur nördig jag är. Tvingade Lotta att ringa och berätta allt hon visste. Nu har jag sett bilderna och vad ska man säga. Snyggt, snyggt, snyggt och snyggt. Jag som nörd måste kommentera att ja, jag är lycklig över en speciell sak. Bill hade helsvarta KORTA naglar. Mums baby :*
Ehm.. Vad mer? Hehehehe. De vann såklart! Fyra stycken. Japp, FYRA cometer. Best band, best liveact, best video och super cometen. Finns ingen som slår dom när det väl gäller, inte ens efter tre år. Detta är deras tredje cometgala. När dom vann sina första två cometer (bästa nykomling och super cometen) så hade de knappt varit kända i en månad. Yees. Sant. De är det bandet som vunnit flest cometer, någonsin, och har även tagit hem super cometen tre år i rad, dvs alla år de gått på galan. Dessutom verkar det som att de har fått mera respekt som band nu när de är mer svåra att få tag på på sätt och vis. De intervjuade två tjejer som inte var TH fans (tror jag inte) som hade vunnit backstage pass och de hade stött på killarna och sa att det var riktigt coolt. Liksom "wow vi träffade Tokio Hotel", med en helt annan blick och ton än vad folk brukar använda när de snackar om dom.
Jag lägger upp lite bilder och skriver sexiga texter till dom som behöver det.
Imorgon ska jag shoppa med Lottkott btw. åååh. Kommer bli grymt hoppas jag. Sista shoppingen innan Tyskland, oh yes. Jag ska bara bränna pengar vafan! Jaja. Hur var eran kväll då? Satt ni också klistrade vid tjeckiska bloggen och la märke till Bills korta naglar? haha.


Haha. Bilden also. Men jo, en grej. Var är tungpiercingen?
image15


Best band, gissar jag på. Känns bra att höra dom snacka tyska igen. yeees (yyy)

image16

image17

image18

Georg grät ochTom kastade runt alla cometer. Galan var helt sjuk. Det var som att allt kretsade kring dom och alla andra bara var bifigurer. Som att de var nationens stolthet och alla var där för att hylla dom. Sjukt.

image19

Super comet 2008

Kommentarer
Postat av: Râch 8D

du! det tänkte jag också. det såg helt tomot ut i munnen 8D.

2008-05-23 @ 23:30:20
URL: http://rachstonaiter.blogg.se
Postat av: Charlotte

Tänk om han inte satte i den igen efter han opererades? ._.

2008-05-23 @ 23:33:03
URL: http://unendlichkeit.blogg.se
Postat av: elin

Omfg o_o han hade väl den i USA? Jag har inte glott på alla bilderna än. O shit. Nej

2008-05-24 @ 01:02:56
URL: http://dreamawaydestiny.blogg.se
Postat av: Essi

Få se om hela min kommentar kommer med nu, till skillnad från sist! :3
Men! Tungpiercingen var tydligen kvar, för han hade den som sagt i USA och den syns i nån video eller på nån bild från galan tydligen :3
OCH! De vann 4 av 8 priser under hela kvällen! HAHA, vadå äga alltihop? :D

2008-05-24 @ 01:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0