Guten morgen!

Nu sitter jag, som vanligt varje morgon vid mammas och pappas mac dator. Haha. När dom skaffade den så var den förbjudet område. Inte nu längre, inte alls. De vet om att jag sitter här t.o.m. Haha.
Jo, jag tänkte fan ta första "dagens outfit" (ska sägas med löjlig dialekt) bild idag, för liksom, varför inte? Men självklart så har min kamera laddat ur sig </3
Ni får en spexig cambild istället. Jag älskar mina glasögon, de är seriöst grymma. Fierce som Tyra skulle sagt. Haha. 
igår gick Charlotteielottan vidare ju btw! Heja heja! Jag gillar hennes låt. Funderar på om den borde finnas i iPoden. Brevid Jonas Brothers kanske? Hehe.
imooorgoooon är det shopping med Lottakotta som gäller. Festligt måste jag säga. Vi ska göra haga osäkert. Second hand <'3 Sen ska jag beställa de sista tågbiljetterna till min och Essis lilla roadtrip, som faktiskt är snart ju. 
Nu måste jag springa och äta frukost!

Poppen und Knutschen
Joss :*

image14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0