Guten morgen!

Wie geht's? Hehe.
i vanliga fall så börjat jag 10:05 idag, men eftersom att jag och AJ "försov" oss till andra delen i nationella för ett tag sen så måste vi göra den nu. Synd. Har jag nämnt hur mycket jag suger på matte? Det lär inte ens bli ett G, jag tror helt ärligt inte det, för det finns de i min klass som är bättre på matte än mig som inte fick G. Kulkul med IG i matte A. 
Nått som är kul är iaf att imorgon är det fältstafett och vi ska spela. Vi har bara inte kommit på vad vi ska klä ut oss till. Man ska klä ut sig enligt ett tema i hela klassen och sen tävlar alla klasser i bästa utklädnad. Har ni några förslag?
Jaja. Nu måste jag leta upp en linjal. Haha. Matteprov </3

Poppen und Knutschen
Joss :*

image32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0