higher than life, like a star, like a hero.

idag var det en sjukligt trevlig dag. Jag var med Lotta och vi skulle som sagt second hand shoppa. Haha. Det gick som det gick vill jag lova. Jag gjorde bort mig framför några tyskar också. Lotta skulle videoblogga till sin buzznet och bad mig att berätta lite om mig själv och då säger jag på engelska väldigt seriöst "i'm Bill Kaulitz girlfriend.. No, just kidding, we're just fucking around" och tyskarna börjar blänga på oss som fan. Haha. Så snart kommer det stå saker om mig på diverse bloggar och forum. Allt ni läser är sant.

Jag fick iaf en hel del köpt, även om inget var på second hand. Världens finaste klänning på top shop. Något utav det sötaste jag sett. Ser lite ut som nått Hanna Beth skulle kunna ha på sig måste jag säga.
Sen träffade jag Amanda, Julia och Emma. Emma hade piercat septum. Sjukligt snyggt. Hennes föräldrar hade inte sagt okej till det btw. Hon ringde sin mamma när vi satt på café vanilj och myste, hon bara skrattade och trodde hon skojade, jag undrar hur det har gått nu när hon kommit hem och det visar sig att det inte var ett skämt.

När jag kom till Kungälvs busstation och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig så var det sjukligt mycket raggare på parkeringen och medans jag väntade så blev de bara fler och fler i samma takt som deras norrlands guld tog slut. Så jag tänkte att jag kunde börja gå längs vägen och möta upp mamma, men hon såg mig inte så jag fick gå tillbaka till parkeringen. Vi fick stå där i mitten av alla raggarbilar och vänta på att en stor van framför oss med tusen löjliga klistermärken på som alla anspelade på sex eller sprit skulle flytta på sig. Raggare äcklar mig. Speciellt tjejerna. Vart ligger det snygga i att ha för små byxor, vara lite småfet, ha gult hår med några centimeters mörk utväxt, ett alldeles för tajt linne med en gammal jeansjacka över och slutligen skor för typ en femtiolapp från maxi på fötterna. Killarna är inte bättre de heller, men killar har alltid varit skabbigare än tjejer i allmänhet. Haha. Ja, nu diskriminerar jag lite här, men så är det faktiskt. Tjejer har alltid brytt sig mer.
Att jag blev mobbad av raggare i åttan kanske inte gör att min syn på dem blir bättre.

Slurligen så sitter jag här nu och kollar på Eurovision. Heja Charlotte!
Jag älskar att kolla på det. Jag är nördig som fan, men fyfan vad grymt kul det är att sitta och hoppa i soffan för att i nästa stund dissa albaniens kläder. Finns få saker som är så mysigt. Heja familjemys. Jag gillart. Min familj är mysarna nr.1 haha.

Poppen und Knutschen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 21:29:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: therese

hejja perelli !

2008-05-24 @ 21:42:40
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0