Hugs are overrated just FYI

Hej hej!
Hur mår ni allihopa?
idag så var jag i skolan som vanligt, men det är så sjukligt slappt just nu eftersom det är i slutet av terminen, men det känns bra att man märker att det börjar närma sig sommarlovet. Ja, det är redan sommar 08. Kan ett år gå fortfare? Var det inte nyår igår?
Jaja. Jag tänker langa lite fyllebilder på allas favoritkillar. Jag älskar fyllebilder på folk, mest för att jag oftast inte hamnar på dom med tanke på att jag är straight edge. Haha. Skadeglädje är den ända sanna glädjen sägs det ju. Jag ska fan försöka hitta lite underbara fyllebilder på mina kompisar och lägga ut också. Dessutom så ska jag fixa lite bilder på mig själv. Haha, jag är dålig på det, men det kommer. Naja

Poppen und Knutschen
Joss :*

image21

image22

image23

Haha. Denna är klockren! Bill och Tom kommer fulla ur sin bil till hotellet och Toms "hi!" är bara underbart. Fylla also. Det är underbart om man är den som tittar på. Vettefan hur det är att vara full själv, men det verkar vara en jobbig situation. haha.


Kommentarer
Postat av: lolililja @bdb

HAHAHA. Den där var rolig. Det låter mer som att han hickar än hälsar. XDDD

2008-05-26 @ 18:47:52
URL: http://lolililja.blogg.se
Postat av: charlotte

tänk om man kunde vara sådär snygg när man är full, som bil är på den svartvita bilden. det vore något ._. haha!

2008-05-26 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0