Immer. Irgendwo was bleibt.

Kopierat från en MSN konversation med Lotta angående att Scream har landat på 13:e plats på albumlistan i USA.

Jag är verkligen inte sur på USA. Jag tycker det är själviskt av fans att vara sura på att dom är där. Jag skulle älska om jag hade sån framgång och skulle vilja att mina fans stöttade mig i det. Jag hatar inte USA. detta är bara... Bäst, och de är så värda det och jag blir helt... Jag vet inte vad jag ska säga. haha.

Also, det är klart att man blir lite less ibland eftersom att det känns som att nästan ALLT är fokuserat på USA, men det är svårt att slå där och man får sätta sig in i deras situation. Jag skulle gjort EXAKT samma sak utan att tveka. Man ska ju kunna lita på sina fans, att dom finns kvar även om man befinner sig på en annan kontinent.

Jag menar vi har ju fått ha dom aslänge och vi blir ju fortfarande uppdaterade med allt som händer runt omkring dom. Och de kommer alltid komma tillbaka hit, jag vet det. Den plattan som de släpper nu till hösten kommer ju vara på tyska, så de har ju inte direkt slutat spela tysk musik, och det betyder att de inte tänker sticka till USA och bo där föralltid och bara spela på engelska i första taget, sen skulle det inte förvåna mig om de skaffade en lägenhet där om några år, inte alls, och att det blir en jävla massa världsturnéer. Så Tokio Hotel kanske inte blir lika mycket våra som de var innan "När ingen visste om dom, det var så bra då *cutcut*". Men jag kommer vara stolt när de säljer ut i Japan och resten av Asien efter Amerika också. För mig kommer de liksom alltid att vara mina små pojkar även om de är äldre än mig. Haha.

Seriöst, folk borde sluta hacka så mycket på att de är i USA och tänka sig in i deras situation. Jag tror inte dom håller med om att det var bättre förr när ingen visste vilka de var.

Poppen und Knutschen
Joss :*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller inte med...

2008-05-11 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0