Jerk it out!

nu sitter jag här med käre AJ i ens örat och skriver med den andra. Att skriva med en hand är inte lätt, men nu kom jag att tänka på att man alltid gjorde det när man började skriva på dator. Det första jag skulle lära mig skriva var såklart mitt namn. Det tog typ tio minuter att få det att bli Josefin. Inte lätt att hitta rätt bokstäver snabbt inte.
iaaaaf. Nu har jag, mamma och pappa spenderat kvällen med att fixa i mitt rum, imorgon gör vi färdigt och då ska jag langa bilder på min mycket sexiga garderob. Jag gillar den asmycket! plus att det finns ett hörn där man kan sitta och snacka i telefon och eventuellt videoblogga. very very good!
Nu ska jag, som lovat langa lite bilder från en fest. Som tur är blir inte jag full som sagt, men mina kompisar. Detta är från AJ's blingparteey, bilderna är väl inte svinkul, men de duger. Viel spass!

image24

image25

Vem sa att man behövde dricka för att se konstig ut på bild?
image26

image27

image28

image29


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar din inställning till alokohol och håller med dig, :)

2008-05-27 @ 23:02:40
URL: http://quatropop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0