Nummer två!

Okej. Nu är det såhär att jag och mina vänner, eller iaf Becza och Kajsa har en lista på killar och jag har bara en nummer ett, dvs "min man" som vi kallar våra ettor. Men nu kan jag glatt meddela att jag officiellt har en tvåa!
Ed Westwick, vill du bli min? Haha. Also, jag har tyckt han är snyggast i Gossip girl från början men also.. Åååh. Han blir bara snyggare och snyggare för varje avsnitt som går! (det är Chuck Bass för er som undrar)
Så jag tänkte att jag skulle googla honom lite och vad hittar jag?! Han har ett fucking band(http://www.myspace.com/thefilthyyouth) Jag dog vill jag lova. Ni kanske visste det, men inte jag, så det så. Och det bästa? Jo, självklart sjunger han. De som känner mig vet hur jag blir när det gäller killar som kan sjunga. hoho. Ser ut som att Bill har fått konkurrens. Kan han hålla kvar första platsen eller inte? Vem vet? Vem skulle ni välja att spendera ett dygn med?

P.S. Ed är född 87. hohohohohohohohohohoho.


image34
image35

Kommentarer
Postat av: Essi

Haha. Grattis syster, eller vad man ska säga! Jag följer inte Gossip Girl, men killen ser inte helt fel ut. Faaaast jag skulle inte ha några större problem med att välja en utav dem. :'> haha.

2008-05-27 @ 23:03:16
Postat av: lolililja @bdb

Jag vet inget om Eds personlighet, och tvivlar på om någon kan slå Bill, såå.. ja, jag vet vem jag vill ha ett dygn med! (yyy)

2008-05-29 @ 19:15:20
URL: http://lolililja.blogg.se
Postat av: Charlotte

jag tvivlar inte heller på vem jag skulle vilja spendera ett dygn med, så det verkar som att du får Ed för dig själv. men jag håller med, han är snygg >8D

2008-05-29 @ 20:02:03
URL: http://unendlichkeit.blogg.se
Postat av: Jny. iKiLLEDBARBiE @Bdb

höhö, bill e finast :>

2008-05-31 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0