Schlaf schön, träum von mir!

Haha. Det har varit en intensiv kväll/natt och som vanligt hade jag Essisyster med mig över MSN. Våran MSN konversationer also. Finns nog inget som slår dom helt ärligt. Haha. Jag älskar det och snart smäller det! Jag kan knappt vänta. Jag har 9 skoldagar kvar att gå innan jag åker. Herrejävlar.
Dessutom! Jag har inte berättat en grej. Jag ska stå på scen inför över 1000 pers nästan vecka. Det är helt sjukt och jag tänker på det typ hela tiden. Det ska bli underbart och jag ska äga hela skiten. Jag vill, jag ska jag kommer göra det. Ingen ska ta detta ifrån mig. Det är sjukt. Alla ettor och tvåor på hela mimers. Allt går bra nu och jag gillar det. Jag gillar det som fan. Jag har bara två rester kvar att göra i svenskan och ett matteprov, sen är allt klart. Jag mår bra, det är snart sommarlov och det är då allt börjar. Du hälst mich nicht auf!

image20

Kommentarer
Postat av: Essi

Det är verkligen vi på alla sätt och vis, varje gång vi pratar och varje gång vi träffas. Haha. Du är bäst syrran

2008-05-24 @ 01:54:42
Postat av: Essi

Mina kommentarer vill inte bli hela på din blogg. :(
Men jag kan säga det jag skrev senare ;)

2008-05-24 @ 01:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0