Yo homies!

såå. What's up?

imorgon så är det fältstafetten och det känns bra på alla sätt. Jag känner ingen ångest, nervositet eller att det inte ska gå bra. Det är bara som lycka som ligger där och bubblar. Jag ska verkligen göra allt och om det krävs bli ful i håret, svettig och dansa som en galning, men show ska det fan bli!

Just det! Fältstafetten går ut på en massa tävlingar som alla ettor och tvåor ska göra i lag och klasseerna ska vara utklädda efter ett visst tema som klassen har enats om. Vi som ska spela behöver inte tävla, hehehe. Jag gillart! Men vi har ändå valt att klä ut oss, och temat vi har valt är hiphop ganstas! That's right homies, we'll take you to the candyshop! Haha. Ska bli kul som fan.

Dessutom. Någon kan väl påminna mig om att jag ska göra klart mina svenskauppgifter denna veckan? Annars kan jag få IG och det SKA jag inte ha. Inte i svenska.


Jo! Förresten. Ni som bevakar eller är vän med mig på bilddagboken vet att jag skriver FF's och det var ett tag sen jag la upp en del nu. Jag har två på gång och nu tänker jag även börja påe n tredje. Jag funderar på att skriva en liten sammanfattning om den nya pga att den är lite speciell och jag ska dessutom försöka skriva på engelska, men ni får mera info snart som sagt. Dessutom så har jag ju de två andra som måste skriva mer på. Jag ska bättra mig helt enkelt! Men jag har som sagt svenskan som jag måste få färdigt innan jag kan ägna mig åt fan fictions. Och ja, de kommer komma upp här nu och inte på bloggen. Jag ska lägga till en ny fan fiction kategori och lägga upp alla delar jag skrivit hitills, plus alla gamla som jag har skrivit färdigt och kanske de jag börjat på, men sen inte fortsatt så kan ni ju säga om det är någon ni vill läsa mer av. Naja. Det var det tror jag, ikväll är det gossip girl, stackars er om ni missar säger jag bara! Kanal 5 20:00


Poppen und Knutschen

Joss :*

Jag funderar på att köra little locas homegirl stil imorgon. Vad sägs? Nu snackar jag inte om Audrey utan den andra bruden.
image33




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan banne mig knappt vänta på att få börja läsa den nya du ska skriva :'D

2008-05-27 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0