Katze, Katze, Katze, Katze in mir.

Nu sitter jag här hemma och typ segar järnet. Nej, men jag ska faktiskt gå och fixa mig snart. Ska hålla på med håret och så i timmaaaar. Eller kanske inte timmar, men en timme iaf! Det är fan kul. 
Min buss mot stan går 15:12, och vid 15:57 kommer Essis tåg in. Fatta vad jag har längtat efter idag! Det är så sjukligt underbart att våran helg/vecka börjar nu! Och på Söndag då kommer Rebecka och på natten är det VMA's. Jag röstar som en galning, för jag vill verkligen se killarna hoppa upp och ner som de små tyskar de faktiskt fortfarande är, och förhoppningsvis även fälla en liten tår. Om dom vinner är jag ganska säker på att jag kommer göra det iaf. Men egentligen. Fatta vad trött jag kommer vara i skolan på Måndag. Tack och lov för sovmorgon till halv tio. Iof slutar jag fyra, vilket är mindre kul, men hey? Vad gör man inte för sina hjältar va?
och förresten så spelar jag verkligen sönder Fräulein Wunders debut. Den är sådär härligt uppåt (med några undantag. Men varje skiva behöver ballader). Det är såndär, jag är bäst, du kan inte ta mig musik. Jag älskar att lyssna på sånt ibland. Paramore är också sån musik i många fall. Det kanske är något med coola brudar helt enkelt?
En sak som jag iof verkligen önskar när jag går i min ensamhet och lyssnar på Fräulein Wunder är att alla förstog tyska. Hur kul hade det inte varit att spela "Wenn ich ein Junge wär" (om jag var kille på svenska) live inför folk! Jag menar textrader som "Jag har min hand i mina byxor, jag köper playboy, halsar öl. Och när vi jämför storlek så har de andra inget att skratta åt, för jag har den största här". Och i den stilen fortsätter deras texter! De är katter, Berlin, rakar sina Barbies, hånglar med främlingar och är bara ett alldeles underbart tjejband. Ibland är det för jävla trevligt att vara tjej. Vi är fan det snyggare könet! Och kom inte och säg att det är roligare att köpa kläder som kille. Jag antar att det där med mens är något man får stå ut med om man ska vara så snygga som vi är. Haha.

Poppen und Knustchen
Joss :*

Kommentarer
Postat av: InDieNacht @ BDB

Jao, rösta som fan!! ^__^ FÖr vi vill nog alla se de där glädjehoppen, haha.

Blubb, de där tjejerna du lyssnar verkar rätt coola, har nog bara lyssnat nått litet på de men som jag ser det är de du rakt igenom typ 8D Also, från vad jag läst osv. Hahahha!

Och det sista: you said it all! Det är saaant och jag menar det <'3

2008-09-06 @ 14:51:31
Postat av: sara/nü

du har rätt som fan! vi är faktist de snyggare könet om man tänker på hur ofräscha vissa killar faktist är.. eller många kanske? naja, de finns dom som är ypperligt fräscha också 8D. jag kolla på reprisen av VMA's, och även fast jag visste att dom skulle vinna så kunde jag inte hjälpa att fälla ett par tårar och sitta och fnissa som en liten skolflicka åt deras reaktion,

2008-09-10 @ 10:05:06
Postat av: mikey

saknar dig äckligt mycket, lipade halva natten efter dig.

2008-09-17 @ 20:38:50
URL: http://mikeysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0